Communicatie met Woontij

Communicatie Woontij en BVN

Dit is een vast agendapunt in het bestuurlijk overleg met Woontij met als doelstelling de communicatie tussen huurders en de BVN met Woontij te verbeteren.

Op 13 februari 2018 heeft het eerste bestuurlijk Overleg van 2018 plaats gevonden. Er werd o.a. gesproken over het wijzigen van het leeftijdslabel op complex ’t Laar in Julianadorp naar 50+.

De maatschappelijke visie en nieuwe strategie van Woontij, de voortgang van de diverse projecten (hoofdzakelijk op Texel) en de stand van zaken m.b.t. de schoonmaakcontracten in Den Helder. De huurverhoging 2018 en de communicatie tussen Woontij en huurders werd door de BVN ter sprake gebracht.

Op 24 juli 2018 heeft er opnieuw een bestuurlijk Overleg met Woontij plaats gevonden. Er werd o.a. gesproken over de klachten die ons bereikten van huurders in het Duinkerkcomplex. Woontij heeft toegezegd dat na de zomer de huurders uit het complex worden uitgenodigd in een open dialoog hun op of aanmerkingen op tafel te leggen. Woontij zal de huurders uitnodigen in het dichtstbijzijnde buurthuis o.i.d. Om te voorkomen dat ze daar alleen zitten zal een behoefte peiling worden gehouden onder de huurders van het complex. Het is dus in uw eigen belang om aanwezig te zijn omdat u anders uw recht van spreken verspeeld.