Doelstellingen van de vereniging

Iedereen die een woning huurt van de Stichting Woontij in Den Helder of Julianadorp kan lid worden. Om U op een juiste manier te kunnen vertegenwoordigen is het van belang dat wij weten wat er in Uw woonomgeving gebeurt. Daarom streven wij er naar dat in alle complexen van Stichting Woontij een complexvertegenwoordiger of een bewoners commissie actief is.

De complexvertegenwoordiger of een bewoners commissie functioneren als de voelsprieten van het bestuur, want u weet het beste wat er in uw woon- en leefomgeving belangrijk is.
U kunt maandelijks op vrijwillige basis deelnemen aan de klankbordgroep die samen met het bestuur op elke tweede vrijdag van de maand vergadert. ( jan- juni en sept -dec)

U staat er niet alleen voor, wij zullen u met raad en daad ondersteunen.

Voorzitter: mevrouw. J. van Beveren-Bernard

Secretaris: Ad interim de heer A. Smit (vacature)

Penningmeester: de heer A. Clowting

Algemeen bestuurslid: de heer R. Geurtsen

Algemeen bestuurslid: vacature

Relatie Woontij

Wij zijn geen onderdeel van Stichting Woontij. De rol van Woontij beperkt zich tot het verstrekken van de middelen en het incasseren van de contributie.

De vereniging is op 11 december 2007 bij notariĆ«le akte opgericht. De statuten en het huishoudelijk reglement kunt u hier vinden.

Statuten

Hier komen tzt de statuten te staan

Successen