Genua

Complex: Genuatuin Genua d9c831f53f

Bouwjaar: 2003

Aantal woningen: 36

Adres: Drooghe Bol (diverse nummers tussen 2001 en 2050)

VvE, opstalverzekering via VvE

Aanvullende informatie : instroomwoning, mutatietype C (1.250,-),Buren zoeken Buren
onderhoud en verzekering via VvE
Woninglabel : verkoop tegen marktwaarde en na 3 maanden verhuur
Huurprijsbeleid : 70% max.red.
Doelgroep : alle leeftijden
we bieden vrij komende woningen eerst te koop aan (3 maanden) en daarna weer als huurwoning
Onderhoudsbeleid :
Kwaliteitslabel :
Mutatiebeleid : zonnepanelen => nee

Complexvertegenwoordiger:

De heer P. Offermanns

VvE Genua

Per 1 januari 2018 legt Mulder Beheer de functies van bestuurder en beheerder van het Genua-complex in Julianadorp neer. Directe aanleiding is de onwerkbare situatie doordat de processen en besluitvorming door houding van sommige eigenaars moeizaam verlopen. Tijdens een Algemene Ledenvergadering is een nieuwe VvE-beheerder benoemd. Gekozen is voor Pilaster uit Alkmaar. Pilaster is ontstaan uit de woningcorporatie Woonwaard en is (vanwege regelgeving) per 1 januari 2018 volledig zelfstandig en onafhankelijk van Vrijwaard.

Pilaster verzorgt voor ruim 300 VvE’s in Noord-Holland (waaronder voor diverse woningcorporaties) het VvE Beheer. Om organisatorische redenen kan de overeenkomst met Pilaster pas ingaan per 1 april 2018. In de tussenliggende periode zal Mulder de noodzakelijke activiteiten blijven uitvoeren.

Het nieuwe VvE-bestuur wordt gevormd door de eigenaars Dick Verhoeven, Ton Evers en Jan van Andel. Met Bewonersvereniging Nieuwediep en complexvertegenwoordiger Peter Offermanns zijn afspraken gemaakt over betrokkenheid van de huurders en vertegenwoordiging van huurdersbelangen binnen de VvE.